Voorlopig geen tafeltennis in de avond

02-12-2021

Per 28 november geldt een sluitingstijd voor alle binnen- en buitensportsportaccommodaties tussen 17:00 en 05:00 uur. Dit houdt in dat we dus niet meer ‘s-avonds kunnen tafeltennissen op woensdag (training/vrijspelen/competitie) en vrijdag (competitie).

De maatregelen blijven in ieder geval 3 weken van kracht tot zondag 19 december 2021. De situatie wordt op dinsdag 14 december 2021 opnieuw beoordeeld.

Actief controleren coronatoegangsbewijs

09-11-2021

Per 6 november zijn enkele nieuwe maatregelen van kracht m.b.t. corona. Belangrijkste wijziging is dat voor sporters een coronatoegangsbewijs (incl. identiteitsbewijs) nodig is. Publiek is niet toegestaan. Als je bij ons komt tafeltennissen, zorg dan dat je je coronatoegangsbewijs kunt tonen (QR-code op papier of op je telefoon, inclusief je identiteitsbewijs). Als je om welke reden dan ook (telefoon leeg of vergeten mee te nemen) geen geldig coronatoegangsbewijs (CTB) kunt of wilt tonen, blijf dan thuis en maak het de degene die de QR-code-check doet niet onnodig lastig. Blijf uiteraard ook thuis bij corona-gerelateerde klachten!

De Gemeente (verhuurder) heeft aangegeven dat ze niet zelf de CTB-check zullen doen, zodra je het Sportcentrum De Scharen binnenkomt. Wij zullen de coronatoegangsbewijs checken bij binnenkomst in de zaal waar we spelen.

We hebben een nieuwe kampioen!

16-10-2021

Afgelopen zondag hebben 10 deelnemers gestreden voor de felbegeerde titel Clubkampioen TTV Breda 2021. De Winnaar is Ruud en hij mag de beker naar de titel naar huis nemen. Gefeliciteerd!

Ook nog een kleine ‘Shout out’ naar Sietse (nummer 2) en Albert (nummer 3).

TTV Breda Beker 2021

Clubkampioenschap staat gepland

29-09-2021

Het is weer zo ver! De clubkampioenschap staat weer voor de deur. Op 10-10-2021 strijden onze leden voor de felbegeerde titel: ‘Clubkampioen TTV Breda’.

Kom trainen of vrij spelen

26-08-2021

We zijn al weer enige tijd gezellig aan het trainen op de woensdagavonden en deze avonden worden steeds beter bezocht, maar nog meer leden, aspirant leden of iedereen die gezellig een keer een balletje wil slaan, zijn natuurlijk altijd van harte welkom.

Meld je dan aan door hier te klikken. Geef je op bij een van de verschillende speelmomenten.

Rob, 30 jaar lid

14-08-2021

Afgelopen week was het een bijzondere week. We hebben namelijk een lid die 30 jaar bij de vereniging zit. Reden genoeg om hem even in het zonnetje te zetten.