Tweede ronde NTTB

24-09-2022

Helaas, de tweede ronde is minder goed verlopen. Alle 3 de teams slaagde er niet in om de winst te pakken. Volgende week nieuwe kansen.
Zet hem op!

Succes voor vanavond

23-09-2023

Wij wensen onze 3 teams veel succes tegen Waalwijk 2, ODT 4 en Hooghei 2. Alle teams spelen vandaag thuis. Zet hem op!

Kom trainen of een keertje kijken

21-09-2022

Vanavond om 20:30 uur is er weer training. Ben je benieuwd kom gerust een keer kijken. Voor onze leden vergeet je badje niet mee te nemen.

Eerste competitie week NTTB

17-09-2022

Afgelopen avond hebben ons NTTB teams hun eerste competitie wedstrijd weer achter de rug. Op deze regenachtige avond werden wisselvallige resultaten geboekt. Het eerste team verloor uit tegen Die Meede 2 met 8-2. Team 2 deed het beter, met een knappe overwinning uit tegen SV Red Star ’58 3, namelijk 6-4. Onze nieuwe en derde team deed het, het beste door Smash 3 met 8-2 te verslaan.

Wil je de tussenstanden zien en blijven volgen hoe ze het doen bekijk dan de pagina NTTB.

Eerste training

09-09-2022

Afgelopen woensdag hebben we weer de eerste training van het seizoen erop zetten. Dit keer lag de focus op het voetenwerk, service en retourneren. Volgende week een nieuwe training.
Kom jij ook?