Samenwerking Gageldonk

28-12-2022

In het nieuwe jaar gaat TTV Breda samenwerken met tafeltennisvereniging Gageldonk. Per januari 2023 speelt TTV Breda hun thuiswedstrijden in de Baroniecompetitie voortaan niet meer op woensdag in De Scharen, maar op dinsdagavond bij tafeltennisvereniging Gageldonk. Hierdoor kunnen we op onze vaste speelavond op woensdag vaker training aanbieden.

Als tegenprestatie mogen leden van Gageldonk deelnemen aan de trainingen bij TTV Breda op woensdagavond in de Scharen.

Op deze manier gaan beide verenigingen elkaar een beetje helpen. We gaan dus niet samenvoegen, maar wel samenwerken, waarbij beide verenigingen hun eigen identiteit behouden.

Vooralsnog is afgesproken dit voor een half jaar zo te doen en dan te evalueren hoe een en ander uitpakt voor beide clubs. Daarna kijken we verder of en hoe we de samenwerking zullen voortzetten.