Introductie en uitnodiging

Zowel voor recreanten als voor spelers/speelsters die het leuk vinden om in competitieverband hun sport te beoefenen biedt TTV Breda mogelijkheden.
Als je belangstelling hebt om te gaan tafeltennissen, kun je altijd een keer vrijblijvend langskomen tijdens de speeltijden op maandagavond (20:00 – 21:30) of woensdagavond (20:00 – 22:00) in Sportcentrum De Scharen. Je hoeft hiervoor van te voren geen afspraak te maken en een batje kun je van de club lenen. Er is dan de mogelijkheid om eerst 1 keer gratis en vrijblijvend te komen spelen en te zien of de vereniging je bevalt. Als er training is, kun je gelijk meetrainen als je wil. Daarna is er de mogelijkheid om een introductiekaart te nemen (4 x spelen voor €15,00), of gewoon direct lid te worden.
Op de speelavond kun je hierover verdere informatie ontvangen (vraag naar de penningmeester). Lid worden van onze vereniging kan d.m.v. het inschrijfformulier. Dit kun je downloaden, maar ook verkrijgen bij de penningmeester of een van de andere bestuursleden. Je mag het inschrijfformulier na ondertekening inleveren bij, of als scan toesturen aan, de penningmeester.
Wij hebben m.i.v. 1-1-2018 helaas geen speciale mogelijkheid meer voor jeugd om te tafeltennissen.

Vrij spelen / recreanten

Op maandagavond en woensdagavond is er vrij spelen voor recreanten van 20:00 tot 21:30 (maandag) of tot 22:00 (woensdag) op de locatie Bijster 1 te Breda (Gemeentelijk Sportcentrum De Scharen, Voorhal). Na afloop, of tussendoor als je even wilt uitrusten, kun je wat drinken aan de gezellige bar op de eerste verdieping.

Training

Ook dit jaar bestaat er weer de mogelijkheid om deel te nemen aan de training op woensdagavond. Dit is van 20:15 tot 21:15. LET OP: Momenteel is er tijdelijk geen training, we zijn nog op zoek naar een trainer en hopen deze snel te vinden.

Zaaltijden Tafeltennisvereniging Breda

Let op! Sinds januari 2024 spelen we de Baronie-competitiewedstrijden op maandag in Gemeentelijk Sportcentrum De Scharen, Bijster 1, Breda.

Maandag: vrij spelen en Baroniecompetitie: 20:00 – 21:30 (23:30 indien Baroniecompetitie) in Voorhal van Gemeentelijk Sportcentrum De Scharen, Bijster 1, Breda. Alle maandagen kan er gespeeld worden, ook in de vakanties tenzij het een feestdag is.

Woensdag: vrij spelen en training: 20:00 – 22:00 in Voorhal van Gemeentelijk Sportcentrum De Scharen, Bijster 1, Breda. De training is (bijna) elke woensdag van 20:15 tot 21:15. Let op: tijdelijk is er geen training, de zaal is wel open voor vrijspelen. Alle woensdagen kan er gespeeld worden, ook in de vakanties tenzij het een feestdag is.

Vrijdag: NTTB-competitie: 20:15 – 23:30 in achterzaal van Gemeentelijk Sportcentrum De Scharen, Bijster 1, Breda.

Speellocaties

• Vrijspelen/Training & Baronie/NTTB competitie:
    Gemeentelijk Sportcentrum De Scharen
    Voorzaal (maan- en woensdagen) of Gymzaal achter (vrijdagen)
    Bijster 1
    4817 HX BREDA
    Telefoonnummer van het Sportcentrum: 076-5293799

Drinkgelegenheid

Bar: Sportcafé De Scharen

Algemene informatie:
– E-mailadres: info@ttvbreda.nl

Ledenadministratie / info nieuwe leden: