Terug naar Nieuwsberichten

22-12-2023

Fijne Kerstdagen

Het is weer bijna kerst en we willen natuurlijk iedereen fijne kerstdagen wensen. We zien elkaar weer in het nieuwe jaar.

05-12-2024

5-12: Pakjesavond

“In zijn jonge, sportieve jaren, speelde Sint graag een partijtje mee,
Niet met een batje, maar met z’n staf, al was dat niet zo’n goed idee.

Het doet Sint veel plezier, dat jij zijn passie met hem deelt.
Ook jij wordt blij van tafeltennis, ’t Is iets wat nooit verveelt.

Sint zegt dan ook: je bent goed bezig, ga hier lekker lang mee door,
Want mensen die aan tafeltennis doen, hebben bij Sint een streepje voor!”

We wensen iedereen een leuke pakjesavond. Geniet van alle pepernoten, gedichten, surprises en cadeaus.

Sinterklaas

26-10-2023

Weer clubkampioenschappen

Noteer alvast in de agenda:

Op zondag 21 januari 2024 hebben wij gepland om de jaarlijkse clubkampioenschappen te houden. Deelname staat open voor alle leden van onze vereniging.

Het bestuur hoopt evenals voorgaande jaren op een grote opkomst. Meer informatie volgt nog.

04-05-2023

Flyer TTV Breda duikt op meerdere plekken op in Breda

De nieuwe flyer komt op steeds meer plekken te hangen! Ben jij hem al tegen gekomen?

Flyer bij Bress

30-04-2023

Resultaten

De competitie van het voorseizoen 2023 zit er op en we kunnen de balans opmaken:

NTTB

Team 1 is met overtuiging en ruime voorsprong kampioen geworden in hun klasse en komt het naseizoen uit in de 3e klasse. Chapeau mannen en gefeliciteerd!

Team 2 zat in een sterke poule waar alle tegenstanders aan elkaar gewaagd waren en is geëindigd op een mooie 3e plaats. Volgend seizoen spelen zij weer 4e klasse.

Team 3 heeft heeft het zwaar gehad in hun klasse en niet gered om zich te handhaven. Volgend seizoen spelen zij een klasse lager.

Baronie

Team 1 is in de hoofdklasse op een mooie 2e plaats geëindigd en kan via een promotie- degradatie wedstrijd proberen om volgend seizoen te promoveren naar de ereklasse.

Ook Team 2 is op een fraaie 2e plaats geëindigd in de 2e klasse en ook zij krijgen de gelegenheid om te promoveren naar de 1e klasse.

Alle teams gefeliciteerd en bedankt voor hun inzet!

24-04-2023

Deze week geen training

Helaas, is er deze week geen training. Uiteraard kan er nog wel vrij gespeeld worden van 20:00 tot 22:00 uur. En kan er na afloop een drankje genuttigd worden.

De eerst volgende training is weer op 10 mei!

15-04-2023

Nieuwe flyer

Heb je hem al gespot? Onze nieuwe flyer is beschikbaar en wordt verspreid over regio Breda.

Flyer Breda

13-03-2023

Geen tafeltennis woensdag

Vanwege de verkiezingen voor de Provinciale Staten en voor de waterschappen is woensdag de zaal niet beschikbaar. Ga daarom stemmen in plaats van Tafeltennissen!

Stemmen

04-02-2023

Wil je het een paar keer proberen, dat kan!

Een leuke manier om voor weinig geld een aantal keren mee te spelen om het spel en de leukste vereniging van Breda te leren kennen.

Kosten zijn 15 euro voor 4 strippen. Iedere strip geeft recht op 1x meespelen of 1x een training bijwonen.

Als de strippenkaart vol is, dan kun je beslissen om lid te worden of een nieuwe strippenkaart aan te schaffen.

Strippenkaart

01-02-2023

Vanavond een nieuwe training

Het is weer zover. Afgelopen week was het vrij spelen, maar vanavond is het weer trainen onder begeleiding van een echte trainer. Veel plezier allemaal!

23-01-2023

Benieuwd hoe spelers het doen ?!

Wil je graag weten hoe TTV Breda het doet in De Baronie en NTTB. Bekijk en volg dan de spelers via de volgende pagina’s: De Baronie en/of NTTB.

19-01-2023

Eerste training is een feit.

Gisteren was de eerste training en we moesten meteen aan de bak. We komen ze allemaal wel een keer tegen in het tafeltennis, spelers met een noppen bat. Maar hoe speel je hier nu tegen?

Met 4 gast spelers en een hoop extra noppen batjes konden we dit in de training uittesten. De avond werd goed bezocht en we hebben weer veel geleerd. Graag willen we onze trainer John en de 4 gast spelers Peter, Wim, Bram en Ramiro, bedanken voor een geslaagde avond.

Training Noppen spelers

16-01-2023

Kampioen is bekend!

Het is zover, we hebben een nieuwe kampioen! Na een mooie en sportieve dag, mag Toon voor een jaar lang zichzelf clubkampioen noemen van TTV Breda. Gefeliciteerd met deze overwinning.

Sfeerbeelden clubkampioenschap 2023

11-01-2023

Eerste training nieuwe jaar

Woensdag 18 januari start de training door John weer. Het wordt gelijk een hele leuke training, want John heeft een aantal noppenspelers uitgenodigd. Dan kunnen we eens goed oefenen, hoe je nou tegen zo iemand het best kunt spelen, zonder helemaal gefrustreerd te raken.

Vanaf dan mogen er ook leden van Gageldonk deelnemen aan de trainingsavonden door John, dus er kunnen wat onbekende gezichten bij zijn.

We hebben de trainingen voor het eerste halfjaar van 2023 gepland op ongeveer om de week. Zie de activiteiten pagina voor de planning.

Table Tennis Ball Sports Bat Ping-pong Tennis

05-01-2023

Clubkampioenschappen & Nieuwjaarsbijeenkomst

Op zondag 15 januari  2023 wordt weer de jaarlijkse clubkampioenschappen gehouden. Dit zal zijn van 11:00 tot 15:00 in onze speelzaal in De Scharen. Deelname is gratis en alleen voor leden. Vergeet je niet op te geven. Dit kan nog tot 8 januari.

Aansluitend zullen we nog het nieuwe jaar starten met een drankje. We hopen jullie allen te zien.

01-01-2023

Beste Wensen

Namens het bestuur van TTV Breda wensen wij iedereen en vooral onze leden een gelukkig nieuwjaar en veel succes in de nieuwe competities.

Terug naar Nieuwsberichten