TTB Breda

Tafeltennisvereniging Breda is opgericht op 5 januari 1978. De Ereleden van TTV Breda zijn:
– Huub Ansems;
– Ton Jongenelen;
– Jan Burgers;
– Fred van Zalinge.

Huub en Jan zijn de oprichters van de vereniging en hebben 22 jaar in het bestuur gezeten. Ton is 17 jaar penningmeester geweest, maar heeft zelf nooit actief tafeltennis gespeeld. Fred is 1 jaar later toegevoegd tot dit bijzondere gezelschap, omdat hij bij de benoeming van de andere 3 ereleden zelf nog in het bestuur zat. Hij heeft 17 jaar in het bestuur gezeten en zich altijd er geweldig ingezet voor de vereniging.

De Leden van verdienste van TTV Breda zijn:
– Hanneke Jongenelen
– Dick Peters
Beide leden hebben zich jarenlang onvermoeid ingezet voor onze vereniging en daarom deze eretitel verdiend.

Contributie & Tarieven

De tarieven voor 2024 zijn vastgesteld. De jaarcontributie is na vele jaren iets verhoogd en bedraagt €144,- (€12,- per maand) voor recreanten en €168,- (€14,- per maand) voor competitiespelers. Dit is exclusief de competitietoeslagen voor de competitiespelers.

Voor competitiespelers geldt naast de jaarcontributie een competitiebijdrage: €35,- per halfjaar NTTB en €12,- per halfjaar Baronie. Deze bijdragen worden jaarlijks door de bonden (NTTB en Baronie) vastgesteld en vervolgens apart per competitieseizoen bij de competitiespelende leden in rekening gebracht.

De contributiebedragen worden jaarlijks aan het begin van het jaar (december/januari/februari) d.m.v. een factuur in rekening gebracht. Nieuwe leden ontvangen de factuur na ontvangst van het inschrijfformulier.

Prijslijst / Contributiebedragen per 1 januari 2024

Contributie per maand *€ 12,00Elk lid dat niet deelneemt aan de competitie
Contributie per maand *€ 14,00Elk lid dat deelneemt aan de competitie
Competitietoeslag NTTB-competitie, per half jaar (jan-jun)€ 35,00Elk lid dat deelneemt aan NTTB-competitie
Competitietoeslag NTTB-competitie, per half jaar (jul-dec) **€ 35,00Elk lid dat deelneemt aan NTTB-competitie
Competitietoeslag Baronie-competitie, per half jaar (jan-jun)€ 12,00Elk lid dat deelneemt aan Baronie-competitie
Competitietoeslag Baronie-competitie, per half jaar (jul-dec)€ 12,00Elk lid dat deelneemt aan Baronie-competitie
Tafeltennisintroductiekaart (strippenkaart) voor 4 keer spelen ***€ 15,00Aspirant-leden
Club-shirt€ 20,00
Goed allround tafeltennisbatje met opberghoesje€ 40,00
Tafeltennistafel (gebruikt)€ 100,00
* de contributie is per jaar vooruit verschuldigd en geldt bij gewijzigde situatie altijd per halfjaar
** onder voorbehoud van aanpassing van de tarieven door de NTTB
*** Aspirant-leden: 1 x vrijblijvend en gratis meespelen, daarna 1 x mogelijkheid voor strippenkaart van 15,00 voor 4 keer meespelen. Daarna beslissen wel of geen lidmaatschap.